Tisztelt Felhasználóink!

Stratégiai célkitűzéseinkkel összhangban arra törekszünk, hogy a Felhasználók érdekeit szem előtt tartva az ÉRV. Észak-magyarországi Regionális Vízművek Zrt. működését és informatikai rendszereit folyamatosan fejlesszük. A többi regionális víziközmű-szolgáltató tevékenységével való összehangolás érdekében több olyan fejlesztés is folyamatban van, amely érinti a Tisztelt Felhasználókat is. Ezen változásokról az alábbiak szerint nyújtunk rövid tájékoztatást. (Bővebben: a www.ervzrt.hu weboldalunkon tájékozódhatnak.)

   Milyen módon fog történni a számlázás?

 

  • Az eddig eltelt időszakban ki nem állított számlák kiküldésénél, illetve a fizetési határidők meghatározásánál Társaságunk arra törekszik, hogy a Felhasználók érdekeit a lehető legteljesebb mértékben figyelembe vegye.
  • A számlázás egyes felhasználói csoportoknál már megkezdődött, amely folyamatosan kerül kiterjesztésre valamennyi Felhasználóra.
  • Az elkövetkezendő időszakban még nem a normál rendnek megfelelően kerülnek a számlák kiállításra, de a visszamenőleges időszak ki nem számlázott mennyisége nem egy számlában kerül majd kiterhelésre.
  • Társaságunk az elmaradt időszak számláit eleinte a megszokottól sűrűbben fogja kibocsátani, ugyanakkor hosszabb fizetési határidő kerül alkalmazásra.
  • Felhasználóinknak részletfizetési lehetőséget biztosítunk, amennyiben a feltételeknek megfelelnek.
  • További információ: a számlákon található, kérjük, figyelmesen tanulmányozzák át!

 

  

   Hogyan lehet bejelenteni, bediktálni a mérőóra állását?

 

  • Automata mérőállás-bejelentés formájában, az üzleti partnerazonosító és a mérő gyári szám utolsó 4 számjegyének megadását követően telefonon, a 06-80/22-42-42 telefonszám menüpontjában.
  • Online és mobil applikáción keresztül a vizcenter.hu weboldalon, a vízmérőállás bejelentése menüpontban.
  • Írásban, a 3700 Kazincbarcika, Tardonai út 1. címre postázva.
  • Elektronikusan, az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címre küldve.
  • Telefonon, az ügyintézővel történő kapcsolatfelvétel útján, az ingyenesen hívható 06-80/22-42-42 telefonszámon.
  • Személyesen, az ügyfélszolgálati irodáinkban.
  • További információ: a ervzrt.hu és a www.vizcenter.hu weboldalon található.

 

   Hogyan lehet módosítani a havi számlán szereplő ÁTLAGFOGYASZTÁS mennyiségÉt?

 

  • A becsült fogyasztás mennyiségét a számlázási rendszer a tényleges vízfelhasználás mennyiségéből állapítja meg.
  • Az éves átlagfogyasztás (számlázott havi átalánymennyiség) módosítására lehetőség van az online ügyfélszolgálati adatlapunkon, mely megtalálható a https://vizcenter.hu/erv/
  • Tisztelt Felhasználóink módosítást kérhetnek az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címen.
  • Ügyfeleinknek lehetőséget nyújtunk az átlagfogyasztás módosítására a 06-80/22-42-42 telefonszámon.
  • Személyes ügyintézésre is lehetőséget biztosítunk az ügyfélszolgálati irodáinkban, a honlapunkon található nyitvatartási időben.
  • Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az átlagfogyasztást minden elszámolt mérőállást követően a rendszer automatikusan újrakalkulálja.
  • Amennyiben a Tisztelt Felhasználónk minden hónapban a ténylegesen elfogyasztott mennyiségről szeretne számlát kapni, lehetősége van a havi diktálást alapul vevő számlázást választania. Ebben az esetben, a diktálási időszakban, az előzőekben ismertetett ügyintézési csatornákon van lehetősége a havi mérőállást bediktálni.
  • További információ: a ervzrt.hu és a www.vizcenter.hu weboldalon található.

 

   Tájékoztató a fizetési lehetőségekről

 

  • A befizetés történhet postai csekken (számlához csatoltan vagy igénylés esetén).
  • Lehetőség nyílik befizetésre egyedi átutalással.
  • Csoportos beszedési megbízással is rendezhető a számla.
  • A Kazincbarcikai, Miskolci, Ózdi, Pétervásárai, Salgótarjáni és Tiszaújvárosi Ügyfélszolgálati Irodánkban bankkártyával is fizethetnek Tisztelt Felhasználóink.
  • Fogyasztóink a vizcenter.hu online felületen és mobil applikáción keresztül, regisztrációt követően nyomon követhetik és befizethetik számláikat az OTP SimplePay alkalmazással.
  • Díjnet felületén a számlák kiegyenlítése igény szerint történhet bankkártyával, netbankon keresztül, mobilon, csoportos beszedési megbízással vagy eseti banki átutalással – egyszerűen, biztonságosan, kényelmesen és környezetbarát módon.
  • Személyes befizetésre az ügyfélszolgálati irodáink pénztárában nyílik lehetőség.
  • További információ: a ervzrt.hu weboldalon található.

 

 

   FELHASZNÁLÓINK MILYEN ELÉRHETŐSÉGEKEN INTÉZHETIK ÜGYEIKET?

 

  • Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre az alábbi elérhetőségeken.
  • Telefonon: az ingyenesen hívható 06-80/22-42-42 telefonszámon.
  • Online ügyintézés keretén belül, amely előzetes regisztrációt igényel
  • a vizcenter.hu weboldalon és
  • mobil applikáción keresztül. (A mobil applikáció [Vízcenter MVMI ZRT.] letölthető a Play Áruházból és az App Store-ból.)
  • Írásban a 3700 Kazincbarcika, Tardonai út 1. címre postázva.
  • Elektronikusan az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címet alkalmazva.
  • Személyesen: az ügyfélszolgálati irodáinkban, amelyek nyitvatartásáról tájékozódhat a www.ervzrt.hu és a www.vizcenter.hu weboldalakon.

 

Köszönjük Felhasználóink együttműködését! Tisztelettel: ÉRV. Zrt.