1. Melléklet a 73/2017. (IV.27.) számú Képviselő-testületi határozathoz

PÁLYÁZATI  FELHÍVÁS

Mezőkeresztes Város Önkormányzata (Mezőkeresztes Dózsa Gy. u. 30.) az önkormányzat tulajdonában álló lakások és nem lakás célú helyiségek bérbeadásának és elidegenítésének feltételeiről szóló 10/2016. (VII. 1.) önkormányzati rendelet alapján, valamint a Mezőkeresztes Város Önkormányzat Képviselő-testületének 73/2017.(IV.27.) számú határozata értelmében, nyilvános pályázatot hirdet az alábbi, tulajdonában álló, mezőkeresztesi nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadására:

Cím, hrsz.
(Mezőkeresztes)
Jelleg,

Terület
(m2)

Komfortfokozat bérleti díj
Mezőkeresztes

Dózsa Gy. u. 2/1.

 üzlethelyiség

45 m2

komfortos 800,- Ft + ÁFA/m2/hó

 

A pályázatokat egy példányban, zárt borítékban, „Pályázat a Mezőkeresztes, Dózsa Gy. u. 2/1. szám alatti ingatlan bérbevételére” jeligével ellátva, a Mezőkeresztesi Polgármesteri Hivatal (Mezőkeresztes Dózsa Gy. u. 30.) 4. szobájában kell személyesen benyújtani.

Ügyintéző: Dr. Hegedűs Marianna, telefon: 06-49/530-100.

Pályázatok beadási határideje: 2017. június 23. napján 1000 óra;
A pályázat akkor minősül határidőre benyújtottnak, ha a pályázat ezen időpontig a fent megjelölt címre megérkezik. A határidőn túl érkezett pályázat érvénytelen.

Pályázatok bontásának időpontja, helyszíne: 2017. június 23. napján 1100 óra;
Mezőkeresztes Város Önkormányzata (Mezőkeresztes Dózsa Gy. u. 30.) A pályázatok bontásán a pályázók – külön értesítés nélkül – vehetnek részt. A pályázatok bontását az Ügyrendi, Oktatási és Kulturális Bizottság végzi.

A képviselő-testület döntése a beadott pályázatokról: 2017. június 29. napja.

Pályázati feltételek és tájékoztató:

  1. Az ingatlanokra természetes személyek pályázhatnak, vagy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bekezdés 1. pontjában meghatározottak szerinti átlátható szervezetek pályázhatnak.
  2. A nem lakás céljára szolgáló helyiségek legfeljebb 5 évre adható bérbe.
  3. Az írásban benyújtott pályázatnak tartalmaznia kell
  4. a) a pályázó nevét, székhelyét, levelezési címét, tevékenységének megnevezését,
  5. b) kötetlen rendeltetés esetén a tervezett felhasználás célját,
  6. c) nyilatkozatát a pályázati feltételek elfogadásáról.

A pályázat elbírása során csak azokat a pályázati ajánlatokat lehet figyelembe venni, amelyeket a pályázati kiírásban meghatározott feltételeknek megfelelően nyújtottak be.

  1. A pályázatnak tartalmazni kell annak vállalását, hogy az óvadék összegét az elbírálásra jogosult döntését követő 5 munkanapon belül az Önkormányzat 55100203 -12000502 számú költségvetési számlájára befizeti. A bérlő köteles 2 havi bérleti díjnak megfelelő óvadékot fizetni a bérleti szerződés megkötésekor.
  2. Az ingatlan megtekintésére előzetes egyeztetést követően van lehetőség. Az időpont a 06-49/530-100-as telefonszámon lehet kérni.
  3. Előnyben részesül az a pályázó, aki
    1. a rendeletben meghatározott bérleti díj fölötti, legmagasabb bérleti díj összegének megfizetését vállalja;
    2. az óvadék összegétől magasabb óvadék összeget ajánl meg;
    3. a bérleti díj meghatározott részének előre, egy összegben történő megfizetését vállalja;
    4. az adott területen hiányzó szolgáltatást biztosít.
  4. Érvénytelen a pályázat, amennyiben:
    1. a pályázat beadására megadott határidő után nyújtották be,
    2. hiányos,
    3. valótlan adatokat tartalmaz.

 

  1. A pályázat, valamint a becsatolt mellékletek minden oldalát aláírással kell ellátni.
  2. A bérleti szerződést a döntés közlésétől számított 8 napon belül kell megkötni.. Az Önkormányzat fenntartja annak a jogát, hogy a bérleti szerződés megkötéséig a pályázati eljárást bármikor, indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítja. A pályázó a pályázat beadási határideje lejártáig benyújtott pályázatát bármikor, indokolás nélkül visszavonhatja.